Six flags

Tjabba!

Vill varna om att detta kommer att bli ett långt inlägg (om jag inte tappar fokus o gör det snabbt istället). Mycket troligt att det faktiskt blir så.

Tänkte i alla fall berätta om vår über coola dag på Six flags. Six flags, för er som inte vet, är en sjukt stor nöjespark med typ endast bergodalbanor. O här snackar vi riktigt stora, coola saker! Har liksom aldrig skådat något liknande. 14 olika fanns det, och den femtonde är klar till sommaren. Vet inte ens var jag ska börja, men vi fick oss iaf två favoriter. Den första, där man låg nästintill raklång som att man flög, är världens högsta, längsta och snabbaste bergodalbana. Ja, ni fattar vilken känsla va?! Helt sinnes så kul den var!! Vår andra favorit var den sista vi åkte. En sjukt cool och stor där man början resan liggandes på rygg o som åker baklänges(!!!) vilket vi trodde man skulle göra hela tiden.. Men nejdå, ack så fel man kan ha. Väl uppe på toppen, vilket vi inte fatta då man kollar upp i luften, snurrar hela skiten runt när backen ner startar o man hänger istället med huvet före. Alltså, helt sjukt vilken kick man fick! Sen var det ju massa andra coola också, men det orkar jag inte ta nu. Åk dit!

När vi väl kommer "hem" igen möts vi av sjukt mycket folk o förstår direkt att det är idag det händer något på Chines Theatre. Med kameran i högsta hugg som världens jävla kines/paparazzi försöker jag att fånga alla kändisar på bild. Dock var vi tio minuter försenade kan man säga, då vi missat både Jennifer Lopez, Cameron Diaz och Chace Crawford m.fl. Dock kom Rodrigo Santoro (vilket jag inte hade en aning om vem det var) över till vår sida av gatan o en bild fick knäppas. Så, en kändis har jag nu sett i Hollywood, o mer ska det bli! Vi tänker oss att premiären är slut om cirka 3 timmar och då ska jag stå där utanför o vänta in dem, haha! Jag vet att jag störd, det har jag hört förut liksom. Men hur ofta ser man en världskändis liksom? I alla fall inte hemma på vår gata i stan.

Puss så länge, S!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej på er! Vilka sjukt roliga saker ni upplever, ni måste väl nästan nypa er i armen ibland för att fatta att det är sant :) Snart skulle vi vilja skypa med dej om det är okej, pappa har ju inte fått prata med dej ;) Ha det så bra Love you Puss <3

2012-05-15 @ 07:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0