San Francisco

Hej folket! Ber om ursäkt för dålig uppdatering nu den sista tiden, men vi har liksom inte haft tid. Eller, det har vi väl kanske egentligen, men har nog inte haft orken då. Aja, jag skyller på att bloggappen är så sjukt dålig!

Vi lämnade i alla fall san diego idag, vilket var ett sjukt najs ställe! Bästa hostlet, bästa folket, mycket fest o i slutet även bra beachväder! emilia berättade för er att vi hängde med några svenska brudar, o jag älskar de! Den ena gav mig knäckebröd med kaviar från Ikea, o den andra hade en halv dosa rapé! Jag menar, då kan man inte annat än att älska dem! ;) o viktor, jag har introducerat VVK, o har en beställning som väntar här på dig. Är jag inte bra så säg? Du kommer bli stor i USA till o med! Tack? ;)

O just ja, grabbarna på hostlet fick med mig på min första baseballmatch för några dagar sedan. Sjukt tråkig sport att kolla på, men det var en upplevelse. Mycket folk o stor arena, o att sitta i dricka öl i solen i fyra timmar på förmiddagen är ju bra bara det!

Nu är vi i san francisco, vilket verkar vara en cool stad. Att det första man ser är en upplyst golden gate bridge är ju ett bra tecken!

Nu ska vi bädda. Ha de bra, för det ska vi! Puss Simp


Kommentarer
Postat av: Seger

Missa inte alcatraz, sjukt bra!!!!

2012-05-24 @ 09:26:41
Postat av: viktor.

Haha! Du är för rolig. Så spännande! :)

TAACK!

2012-05-24 @ 19:43:20
URL: http://knicket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0