Paradise

Okej, jag ber om ursäkt för dålig uppdatering, igen.. (speciellt till fröken seger, du kan inte haft roliga tågturer nu de senaste dagarna!)

Vi är i alla fall tillbaka i san diego på bästa bananen! Måndag till onsdag har Oliwia och Andy joinat oss. Så jävla kul! De lämnade igår uppåt kusten mot LA. O eftersom vi är så spontana och gör precis som vi vill åker vi tillsammans med våra danska vänner upp till LA ikväll o möter upp dem igen! Woho, livin the dream! Så kommer förmodligen bli två dagar i LA (six flags igen!!!!), och en i San Fran innan vi tar oss uppåt landet. Absolut inte vad vi tänkt, men helt underbart att resa med de i en bil! :)

Så sista kvällen på bananen hängde vi med lite gött folk, gick till en bar och hade jävligt kul! Bra sistakväll! Idag har vi hängt på beachen och nu har jag precis spenderat $ 40 på världens bästa massage i solen. Lätt de mest värda på denna resa efter paddan typ.

Puss o kram, Simpa!


Kommentarer
Postat av: Seger

Hahaha tänkte mailat dig nu och skällt på dig för dålig uppdatering, tur jag slapp nu då, kunde blivit riktigt dålig stämning med massa parenteser. Haha!!



P U S S

2012-06-01 @ 09:38:27
Postat av: Faster

Hej Simon!



Jättetack för kort, tänk att du tänker på gamla faster! Jag gillar dig jättemycket! Låter som att du har det jättebra så passa på att njut nu de sista veckorna.



Kram faster



PS. Extrameddelande från Sandra (som skrev detta för att skynda på processen lite): Har inte lämnat några kommentarer men har följ bloggen och avundats dig hela tiden.... Om jag var lite mer som dig skulle jag också vara där....:) "Roligt" att läsa om festande och stränder när man själv jobbar för fullt... DS.

2012-06-01 @ 17:34:43
Postat av: Pling

Howdy!

Gu´ bevare dig pojk, det regnar kort från staterna.Hallelulja.

Några fula,några snygga men ack så uppskattade.

Okey då....... det sista var najs.

Allt gott till er båda & NJUT.

Lot of love / Pling & Lien

2012-06-01 @ 22:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0