LOVE!

Kärlek till allt! Los Angeles, ooooooooch.....whait for it.... Min NYA IPAD!! Kände att jag nu saknat och varit alldeles för ledsen över förlusten av min iPad att inget i världen kan värdera den kärlek vi hade, men har redan inlett mitt nya förhållande med pussar och hångel och vi tycker om varandra väldigt mycket. Jag valde en vit istället för svart, men det har ju ingen betydelse! Så nu kan jag börja blogga helt vilt igen, yeyyyy
Men jag menar även kärlek till Los Angeles! Älskar redan denna staden, eller Santa Monica som vi faktiskt har varit i i nu två nätter. Såg ju av min förfäran att Simon helt sågat hajkingen, vet ju att inte många av er håller med honom... Eller? Hur som helst åkte jag och Jessica iväg med hennes kompis till Malibu där vi hittade ett spår och gjorde en ordentlig hajk på en timme. Helt fantastisk vy över bergen och haven! Det var branta stigar så det kommer kännas i kroppen imorgon, men var så skönt att röra på sig! Och det var bara helt faaaantastiskt vackert! Försöker övertala Simon om att han missar något, får se om jag kan få med honom om några dagar. Hjälp mig gärna!
LA och hela cali är ju bästa kombon av berg, hav och stad, bästa som finns!
Testar utgång i LA ikväll! Ps. Lämnar ipaden på hotellet och ni ska snart få se bilder på att det faktiskt var asafint på den coola hajken!
Skål! / Perra och hennes nya bebis

Kommentarer
Postat av: ann

Simon!!!!!!!!!!! Impad är inte rätta ordet. Jag är chockad. Derbyt närmar sig! Ha det! Puss å kram Ann å Anders

2012-05-12 @ 10:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0