Livin the dream!!

Efter Simons totalbittra inlägg igår så känner jag att det är dags att ge den riktiga bilden av San Diego som är totaly awesome!!!

Jag orkade absolut inte vara bakis igår utan tjurade lite över att Simon ville ligga i sängen men tog sedan tag i mitt liv och hyrde en cykel!

Jag satt seriöst på en cykel i ca 6 timmar, ni som känner mig vet att jag inte har det bästa lokalsinnet så det blev ju några omvägar, hehe.

Det var det bästa på länge, såg hela San Diego - deras hamn som är känd för sina båtar och navyn (skriver man så?), ja, med massa navybåtar och flygplan. Cyklade sedan hur länge som helst och kom ut till den lääääängsta stranden jag sett, där husen ligger precis intill vattnet och vågorna är stora och folk sitter och sippar vin till den fantastiska utsikten. OCH DÄR BOR VI NU!!! Om två timmar börjar festen där man får äta och dricka så mycket som möjligt för 20 dollar. NAJS!

Bodde även på ett helt fantastiskt hostel inne i San Diego. Ja, den mexikanska killen var fruktansvärd, men annars ett av de bästa ställena vi bott på. Man fick gratis middag i torsdags (och nu snackar vi riktig mat med hemmagjord potatissallad och grejer), igår så var det gemensam utgång till en asnajs klubb. Rätt stekig med modeshow, vip-bås och dyra drinkar. Hängde med två danska killar och två tjejer från LA och dansade loss ordentligt.

Så vad ska man säga, jag tror San Diego kommer fortsätta leverera med fest och sköna människor! Ska även möta upp ett par som vi träffade i Miami. Tänker att jag ska lära mig surfa, men ingenting jag lovar!

Vi känner att schemat börjar bli tight nu så vi har lagt upp en mycket strukturerad plan för, tja, den kommande veckan i alla fall!



Wohooo, livin the dream!!
/Perra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0