Haircut in Vegas... På Salong Simpa :)

Har absolut inte råd att lägga ner pengar på ett salongbesök, utan spenderar ju just nu mycket hellre pengar på spel och Vegaslivet! Och vi var båda mycket överens om att en förändring behövdes på mitt kråkbo, så Simpa fick hoppa in som självaste frisören och vimsalabim så är jag en ny människa!

Annars har det här varit en mycket lycklig dag för mig! För kära läsare, kära mamma, jag trodde jag hade förlorat mig själv totalt och tappat allt som kallas ansvar och att vara ordningsam. Min plånka, med cash, KÖRKORT OCH VISAKORT var igår helt försvunnen. Och efter att ha spärrat kortet och haft en dygn av fetångest av att ha glömt plånkan i taxin kvällen innan så låg den allra, allra längst ner i väskan! Den bara dök upp från det blå!
Hur skulle det vara att ha förlorat både iPad och plånboken när inte ens halva resan gått?!?!
Mest av allt kände jag att jag fann tillbaka till mig själv igen, jag är inte längre en oansvarig människa, och det var hemskt att vara det i ett dygn!
Ta i trä, peppar och spotta och allt man ska göra för att inte få otur nu då! så köpte tre nya väskor idag för att fira och för att ha pengar och körkort i ett fastare grepp till nästa gång.

Vegas är ju en grym stad såklart, sjuka hotel och spel, nu ska vi ut och klubba lite och dra ut sista energin här innan vi drar till LA imorgon :)

Vegas baby! / Perra


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men Gud så skönt att du inte hade tappat det! Ta hand om varandra nu och ha det så skitkul Kram på er!

2012-05-09 @ 12:35:52
Postat av: Marina

God bless you, som de säger där borta. Har jag inte

lärt dig att sakerna ligger där man har lagt

dem?:) Annars verkar ni ju ha de gött och

betar av den ena delstaten efter den andra. Ser fram emot nästa uppdatering! Kram

2012-05-09 @ 23:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0