Återvänder...

Är snart framme i San Diego, igen! Våra planer fick ett abrupt slut, och eftersom San Fran var så kallt och vi egentligen just nu bara vill ha mer strand, bad och sol så återvänder vi till en av våra favoritplatser!

Bäst av allt är ju att vi äääääntligen kommer få träffa Oliwia!!!:))
Hon och hennes kompanjon anländer till San Diego ikväll och då är vi äntligen återförenade igen <3

Annan sak, nu har vi åkt med Amtrak (som främst är tåg) längst kusten, istället för mardröms-greyhound. Och, åh vad jag älskar amtrak. Jag har börjat se kollektivt resande som något nytt igen! För det första är tåg mycket bekvämare och större, dessutom så finns det personal och cafe, och ärligt talat om man ändå ska åka i minst 12 timmar så kan väll det vara skönt?!
Dem drar skämt i mikrofonen, cafe-mannen försöker övertyga oss om att vi är hungriga, konduktören har ropat som en pirat när vi anlände till Ocean Beach... Jag betalar gärna för den underhållningen! Mer amtrak!

Puss!
/Perra


Kommentarer
Postat av: Perra

Tja, jag o simpa umgås inte så mycket på tågen så därför får ni en dubbel version av läget. Skönt att vi tänker ungefär samma i alla fall?

2012-05-28 @ 21:13:08
Postat av: Veronica

Hej på er!



Det är så roligt att följa er på er resa, hade aldrig vågat ge mig ut på ett sådant äventyr! Här hemma lever livet som det brukar, lite tråkigt kanske men man vet ju i vilken säng man ska sova i åtminstone. Ha det riktigt fortsatt bra nu "overthere" och fortsätt ert äventyr så vi här hemma kan drömma lite....!! Kramar från Moster

2012-05-28 @ 22:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0