Sista dagen i Amerikat

Japp, det börjar lida mot sitt slut. En heldag återstår och den ska i vanlig ordning ägnas åt shopping!

Vi började lite smått igår, Simon gick lös på Apple igen och köpte en iPhone. Besökte macys för första gången och jag gick bara runt och såg fånigt glad ut över shoppingmöjligheterna!

Här i Chicago bor vi på ett hostel som är utsett till 2012 bästa hostel, och det levererar! Sjukt fräscht så det känns som man bor i en blandning av hotel och hemma, hmm vilket hostel kanske ofta är? Aja. Trivsamt i alla fall.

Jag är lite blek i ansiktet idag. Drabbades inatt av nån magsjuka (typ matförgiftning?). Stackars de andra sju tjejerna i rummet, de kunde nog heller inte sova när jag låg böjd över toalettstolen hela natten. Bläääk. Men, men, som alltid är jag odödlig och tänker inte lite magvärk förstöra denna dagen!

Idag ska kortet gå varmt! Men först sola i det ca 34 gradiga Chicago :)

Puss och ses snart!
/Perra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0