Solbränna och benefits

Tja tja bloggen, jag kände också för att göra ett inlägg idag, och tänkte bara punkta upp några specialiteter vad gäller Miami och oss, mest Simon

Tjejer och fördelar
Det är ett faktum här i Miami att det är en fördel att vara tjej. Vi blir inbjudna till olika fester, killar får dricka "fritt" i typ två timmar, medans vi tjejer får dricka gratis hela kvällen :) vi kan bli upphämtade i limo helt gratis om vi vill. Behöver i stort sätt inte betala inträde på dem feta klubbarna, utan utan oss så blir det ingen fest. Om killar inte har med sig tjejer kommer dem inte in alls.
Helskumt och asnajs!

Simons solbränna
Simon ville ju bli brun på direkten, jag med och jag är inte så mycket bättre, och det resulterade i lite sjuka och en fantastiskt uppmärksammad kropp!
Simon flagnar så mycket nu att invånarna tappar hakan och frågar vad som hänt. Vakterna på klubben han var på stod allihopa och fascinerades av simons underbara kropp! Tur att vi stannar ett tag till för det hade bara varit pinsamt att komma hem med denna brännan!

Jag är en fisk
Medan simon är en badkruka önskar jag istället att jag var en fisk, eller helst en våg eller en fisk som är inne i en våg hela tiden! Bada är bäst!

OLIWIA!!!
Åhhh vad vi har varit ledsna över våra icke närvarande reskamrater!
Men snart kommer Oliwia förhoppningsvis och GAAAAHH vad vi är glada!!!
Jakob, we miss u, och kommer fortfarande vara lika arga och ledsna för att du inte kan bli med <3

För övrigt så är man lite smått bakfull men ska nog smutta vidare på min mojito nu.... :)

/perra


Kommentarer
Postat av: Hasse

Kan vi inte få se lite pic på simons flagnade kropp ???

2012-04-26 @ 01:48:38
Postat av: Simon

Där har du den Hasse! ;) blir för mycket för era ögon om vi visar en helbild

2012-04-26 @ 21:16:18
Postat av: *din mor i oslo* ;)

Men för helvete Simon!!!! Har jag inte lärt dig nåt om hur man solar ordentligt?!?! Jag blir sååå trött....

O du.. attt knalla runt full o dan om kvällarna själv är inge bra..

puss

2012-04-26 @ 21:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0