När man blir som ett litet barn igen...

Jag tänker inte skämmas eller förklara bort mig. Och ni som känner mig vet om vilken total nörd jag är. Igår var vi på Universal Island of Adventure i Orlando, där då bland annat HARRY POTTER VÄRLDEN FINNS!
Och det var något av det BÄSTA jag varit med om! Jag blev bokstavligt talat som ett barn som ville vara överallt samtidigt och ville göra och se ALLT!
Dem hade gjort det så sjukt likt! Man kom in i Hogsmeade där man kunde gå in i olika butiker med då såklart Harry Potter-prylar. Godis ifrån filmen, köpte en sån där chokladgroda med ett kändis kort i, jag fick Salazar Slytherin, så det var ju lite synd.. Hade ju velat ha en lite mer cool trollkarl eller häxa, haha....

Så drack vi honungsöl och kollade på trollstavar, ja allt sånt som man brukar göra som trollkarl och häxa.

Slottet var jättefint byggt, men man kunde inte gå in utan det var en attraktion där då man fick åka på ett litet äventyr med Harry, Ron och Hermione, flyga lite kvast och bli jagad av drakar och sånt :)

Ja, helt enkelt magiskt! :D

Resten av parken var också ascool!

Sitter på bussen påväg till Miami nu, där vi bara ska steka och ha det naaaaajs!!

/ Perra <3 Harry


Kommentarer
Postat av: Nadja

Så cooolt!!!!!!!'

2012-04-21 @ 08:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0