Im in Miami bitch!

Äntligen anlänt där beachen finns! Inte vilken beach som helst heller utan Miami beach!

Även ifall vi bara varit här sedan igår kväll så kan jag säga att Miami är precis som man tänker sig att Miami ska vara. Sinnesbra stränder och hav och oväntade och sinnes barer och klubbar där vad som helst kan hända, typ.

Igår gick jag, Perra, ut med en dansk tjej som heter Mone som vi träffat här på hostlet. Det var första gången hon gick ut i Miami också och vi blev tipsade om en bar som vi gick till.
Vi hann inte mer än att ställa oss i kö då vi blir uppbjudna till ett roof party. Fett najs att ta sin första drink på sjunde våningen på ett tak med utsikt över hela Miami!

Gick sedan vidare och hamnade på ett ställe där det var shower med olika stilar, allt från lite spansk dans till mickael jackson och så klädde dem av sig och skakade rumpa så att jag aldrig sett nåt värre.

Haha jag och Mone kände oss lite missanpassade men hela grejen blev en sjukt bra första upplevelse i Miami!

Bor på ett hostel som då inte är lika glassigt som stranden och barerna. Bor i dorm room och delar väll rum med 5st i ett rum som är mindre än 15m2. Men det är billigt , eller det billigste, och man träffar mycket folk här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0