Akon

Hej hej bloggen! Vill börja med o säga att det är väldigt roligt att så många läser vår blogg dagligen, men eftersom vi inte har en aning om vilka ni är skulle vi uppskatta en kommentar då o då, så vi vet liksom ;)

Vi är i alla fall kvar i paradiset, Miami beach! Kommer att stanna här i alla fall till helgen, o kanske några dagar till efter det. Beror lite på vad som sker de närmsta dagarna!

Igår var vi på stranden o badade i det sjukt kalla vattnet! Kan man kalla mig badkruka om jag håller på att frysa ihjäl i det klarblå havet som är 28 grader? Ja, jag tror faktiskt det. På kvällen var vi ute o käka med mona, vår danska kompis, o en australiensare som kom till hostlet i förrgår. Drack återigen de sjukt stora mojitos o hade det allmänt gött.

Efter blev det premiärutgång för min del. Jag gick själv till ett ställe där akon var gäst-dj (på sin födelsedag). Var ingen annan som ville betala inträde, men eftersom jag är ganska kändiskåt så valde jag att gå dit. Sjukt mycket folk o bra musik förgyllde natten innan jag halv fem traskade hem genom staden.

Nu har vi precis skypeat med oliwia. Emilia har begett sig till stranden o jag ska lägga mig här utanför ett tag innan vi ska ut på shoppingrunda o se vad Miami har att erbjuda.

På återseende / S

Ps. Idag tog bästa lillebror körkort!!!!! Lillgrabben håller på att bli stor.... Men det är bra, nu vet jag vem som hämtar mig på Landvetter när jag anländer i juni :) Ds.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej sonen!! Hör att ni har det superbra Men vilken jäkla badkruka du är!!! Skärpning ;) Va kul ni verkar ha det men nu kommer morsan med lite vuxenord: du kan väl inte va ute själv i denna stora okända stad!! Ta det lugnt Babe ;) Vart har ni tänkt ta vägen efter det här då??? Ta hand om varandra <3 Pappa hälsar Puss o Kram

2012-04-25 @ 21:49:37
Postat av: Karl Pedal

Trevlig blogg :)



Jag vill inte berätta vem jag är så jag gjorde en rebus:



Förnamn: (You) + (Klättermus)

Efternamn: (Månad 8) + (N) + (förk. av Stockholms Spårvägar) + (Slå på)

2012-04-25 @ 22:24:01
Postat av: Annelie

Jag håller med din mamma! Du kan väl för fan inte vara ute själv??? Speciellt inte när du ser ut som du gör med din vackra bränna;) Saknar och älskar dig!!!

2012-04-26 @ 07:27:25
Postat av: Anonym

Behöver du hjälp med rebusen så får du väl höra av dig:)

Pappa

2012-04-26 @ 07:30:49
Postat av: Karl Pedal

Lelle: Löste du rebusen? :)

2012-04-26 @ 21:01:46
Postat av: Anonym

Jag läser ibland :) vi får skypa nån dag så får ni berätta om key west, har planer på att åka över nångång

Pusskram Rickard

2012-04-26 @ 22:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0